piątek, 6 grudnia 2013

Chyba nigdy nie wiem jak rozpocząć.

Jestem Patrycja. Założenie bloga plątało się w moich myślach już od kilku miesięcy.
Wydaje mi się, że nareszcie nadszedł czas, może i świąteczny nastrój wpłynął na podjęcie tej decyzji. Sama nie wiem.
 Chciałabym, żeby ten Blog szerzej otworzył oczy na połączenie wielu skrajnych pasji i emocji w jedność. Mimo stereotypów i przyjętych przez dziadów pradziadów w społeczeństwie norm - żaden człowiek nie musi, wręcz nie jest strikte szablonowy.
    Tak na prawdę nie trzymamy się przyjętych schematów, choć zdrowy rozsądek, informacje wpajane nam przez społeczeństwo w przeciągu naszego życia w jakis sposób kierują nas ku temu by się "zaszufladkować", bo przecież kto w swoim życiu nie usłyszał słów : "Tak nie wypada", "a co ludzie pomyślą", "Odpowiedzialna osoba się tak nie zachowuje", "na to jesteś za młody/młoda", "to nie dla dzieci", "tym dorośli się już nie bawią", bo obciach, bo wstyd?

A czy ktoś kiedykolwiek widział tą jakże "Poukładaną, odpowiedzialną, nie przynoszącą wstydu, sumienną, perfekcyjną, idealną osobę"? No chyba nie.
 Każdy człowiek sam powinien kierować swoim życiem, kształtować swoją przyszłość zaliczając wzloty i upadki, licząc się z konsekwencjami i starając się wyciagać wnioski z popełnianych błędów.
Dlaczego mamy być ZASZUFLADKOWANI?
 
Mam 21 lat, mam półtora rocznego synka. Kocham sztuke, od zawsze wielbie muzykę, spiew napaja mnie radością do życia, taniec pobudza zmysły, aktorstwo dodaje skrzydeł -  mimo artystycznej duszy studiuje Prawo i dąże do tego by zostać dobrym Adwokatem. Niesamowicie kręci mnie prawo, a jeszcze bardziej jak moge przyjść DOBRZE UBRANA na uczelnie.

I o tym własnie będzie ten blog, o miłości do MODY, MUZYKI, SZTUKI, PRAWA.

Nie trzeba zamykać się na jeden aspekt. Można być wielowymiarowym nie zatracając przy tym własnego ja, tylko trzeba pamiętać, że czasem "ogrom" może przerodzić się w "Kicz".

Greetings.
Następnym razem postaram się Publikować posty również w j.angielskim.
Next time, I'll try to post messages in English, too.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz